Transportul este gratuit pentru comenzi de peste 120 lei, livrate in Bucuresti | Livrare in aceeasi zi | Comanda la 0720.846.638
Doar persoanele care au implinit 18 ani pot comanda de pe vinpenet.ro!

Domaine de la Rouviere 2019 | Cotes de Provence | Franta

Pozele produselor sunt cu titlu informativ. Eticheta produsului real poate fi usor diferita!

Domaine de la Rouviere 2019 | Cotes de Provence | Franta

Culoare: rosé/ roze
Gust: sec
Cupaje: cupaj rose | roze
Tara de provenienta: Franta
Podgorie: Cotes de Provence | Franta
Brand: Domaine de la Rouviere
Regiune viticola: Provence | Franta
Anul de recolta: 2019
Treapta de calitate: AOC | Franta
Tarie alcoolica (% vol.): 13,0
Volum nominal: 75 cl

Producator: Les Grands Chais de France | Franta
Cod produs: vn-lgc-002
Disponibilitate: In Stoc

Pret:

57,00 LEI
Fara TVA: 47,90 LEI

Info produs

Domaine de la Rouviere 2019 | Cotes de Provence | Franta

Vin Rosé/ Roze | Cupaj: Cinsault, Grenache, Syrah | 2019 | Cotes De Provence | Les Grands Chais de France | Franta | AOC | Alcool: 13 % | Volum: 75 cl | 

note de degustare | Vin de culoare roz strălucitor cu nas de note mature de grapefruit și lamaie. Gustul este proaspăt, delicat și complex, cu o structură frumoasă.

asociere culinara | Ca aperitiv, salate de vara sau peste la gratar.

 

temperatura de servire | 8 - 10 grade C

Grupul, creat în 1979 de Joseph Helfrich, la Petersbach, a evoluat și s-a diversificat în acești 40 de ani datorită implicării fondatorului său, cu un capital inițial de 5.000 de franci. Astăzi are 1.200 de angajați și aproape 3.000 de colaboratori. Astăzi este prezent în practic toate regiunile viticole din Franța (Alsacia, Valea Loarei, Jura, Burgundia, Bordeaux, Rhône, Diois, Gascogne, Languedoc și Provence) și reprezintă aproape 3.300 ha de viță de vie. GCF s-a diversificat pentru a controla întreaga industrie vitivinicolă, de la reproducere la revânzare, inclusiv îmbuteliere și transport. GCF are o prezență comercială în întreaga lume, în Europa (Germania, Spania, Italia și Ungaria), în China, Statele Unite și Japonia și realizează astăzi aproape 80% din cifra de afaceri datorită exportului produselor sale în străinătate.

În 1984, Joseph Helfrich, directorul Grands Chais de France, și-a imaginat o sticlă care era cel mai ușor de recunoscut deoarece avea gâtul înclinat și corpul larg, pentru a da impresia fabricării artizanale. Numit Josephine, necesită adaptarea instrumentelor industriale existente. Brandul astfel lansat poartă numele de J.P. Chenet.

Produse inrudite (3)